laatste dagje werk zit erop! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Niels, Danniella, Nova - WaarBenJij.nu laatste dagje werk zit erop! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Niels, Danniella, Nova - WaarBenJij.nu

laatste dagje werk zit erop!

Door: Danniella

Blijf op de hoogte en volg Niels, Danniella, Nova

01 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Gisteren hebben Niels en ik allebei voor het laatst gewerkt. Voor mij een zelfverkozen afscheid, voor Niels een iets minder gewenste laatste dag bij BN De Stem.

Allebei zijn we door onze collega's helemaal verwend met een leuke avond (internationaal eten bij de italiaan en de mexicaan, mjammie!). Bedankt collega's Rentree en krant voor kado's, lied, speech en lieve woorden!

Vandaag hebben we op ons gemakje nog allerlei spullen in dozen gedaan en alle kasten leeggeruimd. Ook staan de twee rugzakken gevuld op ons te wachten. Morgen komen de papa's en dan wordt ons huisje leegeruimd.

De komende dagen zullen bestaan uit verhuizen, opruimen, schoonmaken en afscheid nemen. En dan gaan we maandag nog effe richting Leiden omdat ik daar een sollicitatiegesprek heb bij de JoHo Company! Spannend. Ik mag komen praten voor de functie 'medewerker internationale arbeidsbemiddeling en personeel en organisatie', dit is een door mij zeer gewenste functie dus allemaal fingers crossed aub!

Nog 5 nachtjes slapen en dan gaan we richting Argentinie. De eerste twee dagen zijn we in Buenos Aires, waarna we richting Bariloche reizen om daar een weekje taalles te krijgen. Het is in beide plaatsen zo'n 30 graden, dus we hebben er zin in!!

Reacties vinden we heel leuk dus leef je uit!

Groetjes,
Niels & Dannie

  • 01 December 2006 - 19:31

    Mieke Stoop:

    gevonden!!!! ik ga jullie volgen. Spannende dagen nog allemaal maar ik denk aan jullie dus hopelijk gaat het helemaal goed komen. veel succes, plezier!

  • 02 December 2006 - 10:11

    Jarno:

    Ja ja dat ziet er allemaal goed uit. Eerst gaan we natuurlijk ook nog uit eten (vanavond) en dinsdag allerlei kadeau's verruilen en ook weer lekker eten. Dan pas mogen jullie weg.


  • 05 December 2006 - 14:54

    Erna En Rob:

    Prettige reis moregen Danielle en Niels, we hebben jullie weblog gevonden en gaan nu dus graag mee op reis,

    groetjes en veel plezier,

    Erna en Rob

  • 06 December 2006 - 20:21

    Sylvia Kornet:

    Hee Daantje!! Nou vandaag veel aan je gedacht hoor, je zit nu in het vliegtuig, op weg naar jullie avontuur en jullie prachtige reis!! Het is nog maar leeg zo zonder jou bij Rentree, maar dat went vast snel.... Nou veel geluk daar en ik ben benieuwd wat JoHo nog laat weten!! X Syl
    P.S. Nog steeds zwaar verslaafd en weet nog niet wanneer het kermisweekend bij mijn ouder is!

  • 07 December 2006 - 09:12

    Jan-Chris:

    Ik ben reuze benieuwd hoe BA is! En natuurlijk of het een beetje lukt om Spaans te leren. Spreken jullie onderling al Spaans? :) Ik wil ook graag in de zon liggen... Tot logs, JC

  • 07 December 2006 - 19:23

    (schone) Mapa:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Buenos Aires
    Bedankt voor het belletje,
    Zijn jullie net als de Topazers de 20 rijbanen al overgestoken?? Ook zij zijn benieuwd naar jullie belevenissen. Verder veel plezier!

  • 08 December 2006 - 13:14

    Ria:

    Hoi Dannie en Niels,

    Esther Schmit heeft gebeld hoe laat jullie zondag in het hostel aan komen.
    Die mensen willen dat graag weten om jullie te ontvangen.

    Je kunt mailen aan esther op:
    esther@chalinga.com

    i hoop dat jullie het lezen, ik ga ook nog even opzoek naar het g-mail adres
    wordt vervolgt

  • 08 December 2006 - 14:33

    Corrina (Topazer):

    Niels en Daniëlla, ik heb de site doorgekregen en ga jullie ook volgen. Als ik hier naar buiten kijk heb ik al weer heimwee naar het lekker weer in Buenos Aires. Geniet ze en ik kijk al uit naar jullie volgend bericht!

  • 08 December 2006 - 16:30

    Anita (ook Topazer):

    Ook ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven in Argentinie. Jullie houden zo mijn herinneringen kakelvers. Een hele fijne vakantie gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels, Danniella, Nova

Niels (34), Danniella (29) en Nova (2) gaan naar Nieuw-Zeeland! Lekker met de camper touren, hopelijk veel zon, zee en tijd voor elkaar.

Actief sinds 26 Okt. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 30204

Voorgaande reizen:

16 Maart 2012 - 19 Maart 2012

Weekendje Parijs

09 Januari 2011 - 10 Februari 2011

Nieuw-Zeeland

06 December 2006 - 04 Februari 2007

Zuid-Amerika

Landen bezocht: