Foto´s - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Niels, Danniella, Nova - WaarBenJij.nu Foto´s - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Niels, Danniella, Nova - WaarBenJij.nu

Foto´s

Door: Danniella

Blijf op de hoogte en volg Niels, Danniella, Nova

12 Januari 2007 | Argentinië, Salta

Hallo allemaal,

Ik heb net een paar uur besteed aan het veilig stellen van de foto´s op de USB-stick en op de site plaatsen dus ga snel naar de berichten:

Spierpijn, Santiago en Siervuurwerk,

NAQ´s

en

Onderaan dit bericht.

Dan kunnen de foto´s het woord voeren.

Inmiddels zijn we in Salta en zoals het hoort op reis gaan de dingen soms anders dan we hadden bedacht. Om een trip door Bolivia te maken moeten we vanuit hier, Salta, op eigen houtje naar Uyuni vanwaar we hoogstwaarschijnlijk in een 4-wheel-drive mogen stappen om over een grote zoutvlakte te cruisen. Na dit avontuur zetten we hopelijk snel koers richting Peru want onze reis eindigt over 3 weken en er is nog zoveel moois te zien!

Alles goed met iedereen?

Groetjes,
Niels en Dannie

  • 13 Januari 2007 - 07:28

    Jarno:

    Wow, vette foto's!

  • 14 Januari 2007 - 10:38

    Kimkee:

    Tof zeg! Jarno wees me er gisteren bij de vaandeluitreiking op dat er mooie nieuwe foto's opstonden. Dat is dan ook meteen ongeveer het enige wat ik me van de avond kan herinneren...

  • 14 Januari 2007 - 21:03

    Pa En Ma:

    mooie kleuren heel mooie foto's.
    Wij hebben vandaag onze eerste warme dag gehad, 27 graden dus we moesten er om half drie wel uit anders zouden we teveel verbranden.
    Lekker gegeten en nu een bakske xxx pa en ma

  • 15 Januari 2007 - 14:21

    Jan-Chris:

    Leuk hoor! Vandaag eerste koude dag hier, ik kleumend op mijn fiets naar werk, zie ik vrolijke mensen bij het zwembad... ;) Veel plezier in de 4WD en Peru!

  • 15 Januari 2007 - 18:14

    Gerda:

    Hoi Danneke,

    Leuke foto's hoor, kan je voor mij niet een paar mooie schelpen meenemen voor op onze w.c.!!!

  • 16 Januari 2007 - 14:07

    Corinda:

    Hallo, Ik heb het mooi af laten weten he? Nou wij willen jullie een mooi 2007 wensen. Maar jullie hebben al een aardig begin, zo op vakantie. Mooie foto`s!!! Hier heel druk, maar dat is goed.en heel veel ziek, de griep heerst en laat ik die nu al 8 dagen hebben.

    Groetjes Corinda

  • 18 Januari 2007 - 13:25

    Martin Jansen:

    Hoi Daniella, Niels,
    Mooi om te zien hoe jullie genieten van de omgeving en elkaar.Eunita had ik aan de lijn, ze was enhousiast over Robin en Olga die actief zijn op school en met de jeugdgroep in Ogwhedi. Willem en Paul worden door hen afgehaald in Kisumu op 2 febr. En misschien komt er voor een half jaar een lerares frans op Sagegi, een vrijwilliger van de organisatie van Eric Joris in Antwerpen.
    Geniet met volle teugen.
    Heel veel groeten,
    martin

  • 18 Januari 2007 - 13:43

    Kimkee:

    Nou missen jullie het allereerste verkeersalarm ooit dat door de KNMI en VID is afgekondigd! Het stormt hier; NS, Schiphol, de waterwegen, wegen: alles is ontregeld. En ik zit lekker binnen, gnagna.

  • 21 Januari 2007 - 19:07

    Karina:

    Hallo Danniella en Niels,

    eindelijk een berichtje van die "oude" kollega.
    Jullie begrijpen nu wel dat ik verslingerd ben aan het waanzinnige kontinent waar jullie nu zijn.
    Het is inmiddels 20 jaar gelden dat ik Zuid-Amerika aandeed maar zodra Jasper en Lara het huis uit zijn pak ik weer mijn rugzak!
    Op het werk weinig nieuws.
    Ik heb afscheid genomen van Martin van der Colk (niet met tranen in mijn ogen). Hij had duidelijk heimwee naar jou, Danniella.
    Afgelopen vrijdag hebben we met 16 (ex)kollega`s bij Wauter gegeten. Heel gezellig.
    Ik heb me, evenals Laura verkiesbaar gesteld voor de OR. Komende vrijdag wordt er gekozen. Spannend wel.
    Ik wens jullie nog een paar hele goede weken, ik kan de geluiden en geuren zo weer oproepen en weet zeker wanneer jullie terug zijn dat jullie last hebben van nostalgia!.

    Liefs Karina



  • 24 Januari 2007 - 10:58

    Leo:

    We hebben zitten genieten van de mooie foto's! Wat hebben jullie veel gedaan en gezien! WOW!
    Veel plezier nog en alvast een goede reis naar huis.

    Groeten, Francis, Laura, Rob en Leo

  • 24 Januari 2007 - 14:27

    Jan-Chris:

    Fijn dat Billy is afgekickt he? Trok al een zware wissel op mij en vooral natuurlijk op haar partner. Als je zelf weer wat nodig hebt dan weet je de weg wel. Vandaar dat ze naar Tropicana moesten. Dat zwemmen kan behoorlijk opluchten, zo na een dagje kermis. En als ze eerst had verteld dat ze afgekickt was, was dat zwembad er misschien niet van gekomen...

  • 24 Januari 2007 - 16:35

    Marc:

    Voor het geval jullie het spoor bijster raken: in jullie e-mail biedt Niels'idool uitkomst. Snel kijken...

  • 31 Januari 2007 - 13:25

    Anne:

    superfoto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels, Danniella, Nova

Niels (34), Danniella (29) en Nova (2) gaan naar Nieuw-Zeeland! Lekker met de camper touren, hopelijk veel zon, zee en tijd voor elkaar.

Actief sinds 26 Okt. 2006
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 30194

Voorgaande reizen:

16 Maart 2012 - 19 Maart 2012

Weekendje Parijs

09 Januari 2011 - 10 Februari 2011

Nieuw-Zeeland

06 December 2006 - 04 Februari 2007

Zuid-Amerika

Landen bezocht: