voorpret - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Niels, Danniella, Nova - WaarBenJij.nu voorpret - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Niels, Danniella, Nova - WaarBenJij.nu

voorpret

Door: Danniella

Blijf op de hoogte en volg Niels, Danniella, Nova

26 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Hee Hallo,

Zo wilden we onze site eerst noemen (heehallo.waarbenjij.nu), maar het is tsjongejonge geworden. Wij hebben er in ieder geval al weer lekker veel voorpret om gehad.

En het eerste berichtje typen op een nieuwe, verse weblog, dat is toch ook wel tof! Wat zal deze reis ons allemaal gaan brengen? We weten het niet, we weten het niet.

Maar wat we wel weten is dat we 6 december opstijgen vanaf Schiphol en een dag later aankomen in Buenos Aires. In grote lijnen weten we wat we gaan doen maar dat mag je lekker op deze site gaan volgen.

Hiernaast kun je je emailadres intypen zodat je altijd wanneer wij een bericht schrijven een mailtje ontvangt. Dan kun je ons volgen door Argentinie, Chili en Peru.

Veel plezier!
Niels en Danniëlla

• 26 Oktober 2006 - 21:07

Monique:

Heeee Haaai!

Ik ben jaloers! Nu gaat er gewoon iemand anders met "mijn" reisgenootje op reis! Gelukkig is het Niels! Nee hoor jongens, heeeel erg veel plezier!En ik ga jullie zeker volgen!
    Liefs,Mo

• 27 Oktober 2006 - 07:58

Esther:

Hola!
    Sabías que...
    ik twee dagen later dan jullie ook die kant op vlieg? Naar Chile dan he... toeval?!
    en dat Merie daar weer twee dagen later ook heen vliegt? Ook toeval??

Haha, nou ik wens jullie een hele mooie reis toe, en ik hoop op veel leuke verhaaltjes en mooie foto's op jullie weblog.

Groetjes, Esther

• 01 November 2006 - 17:58

Jarno:

Ja die voorpret is altijd leutig he.

We gaan het weer volgen.

• 29 November 2006 - 11:55

Mama:

tsjongejonge wat een naam haha.... morgen nog een laatste dag werken, en dan komt het steeds dichterbij

• 30 November 2006 - 11:05

Maartje:

De afscheidspepernoten smaken goed Niels. Veel plezier met de laatste voorbereidingen.