voorbereidingen - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Niels, Danniella, Nova - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Niels, Danniella, Nova - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: Danniëlla

Blijf op de hoogte en volg Niels, Danniella, Nova

13 November 2010 | Nederland, Bergen op Zoom

Hallo allemaal,
Het is weer tijd voor een reisverslag. Over 8 weken is onze vakantie begonnen en het begint al te kriebelen.

Vandaag een ticket geboekt voor een binnenlandse vlucht. Op 8 februari vliegen we van Cristchurch naar Auckland, maar er zit nog een hoop voor!
Van de zomer hadden we al het 'grote' ticket geboekt (een grote reis en een groot geldbedrag wat we eraan besteed hebben!)

Ook hebben we een camper gehuurd. Een groot ding! We hebben gekozen voor een beetje extra comfort door een 6-persoons camper te nemen! Ik ben benieuwd of we hem kunnen besturen!

We zijn van plan om op deze site weer één en ander te schrijven over hopelijk een mooie reis!
Reacties zijn altijd welkom, tips natuurlijk ook!

Groetjes,
Niels, Danniella en Nova

• 13 November 2010 - 16:53

Suus:

Veel plezier met de voorbereidingen!

x Suus

• 13 November 2010 - 17:00

Jarno:

Jaloers!!!

• 14 November 2010 - 21:14

Mama:

wij zullen het weer met veel plezier gaan volgen!
    pa en ma

• 13 December 2010 - 12:16

Sandra De Kruiff:

Heel veel succes met de voorbereidingen toegewenst.
    Alvast veel plezier.

Groetjes
    Sandra

• 27 December 2010 - 09:14

Linda:

Hey hey,

Sta ik nu officieel op de lijst? Joehoe! Geniet van je korte weekje werken en de voorbereidingen! Liefs Lin xxx

• 27 December 2010 - 17:04

Papa:

Het is bijna zover, nu nog eerst oefenen met je nieuwe camera, maar ja dat is niet zo moeilijk met een model als Nova in de buurt.
    Mama en papa

• 03 Januari 2011 - 23:32

Anne Knips:

Nu al jaloers.... :-S Als die camper zo groot is, kan ik toch makkelijk mee?! Kan ik zelfs dansen met Nova in de camper! Nog plek genoeg over...

Goede reis!

X

• 04 Januari 2011 - 09:02

Zjos:

Jippie kunnen we alles volgen.

Heel heel heel veel plezier!

KusJos

• 04 Januari 2011 - 13:49