Terug thuis - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Niels, Danniella, Nova - WaarBenJij.nu Terug thuis - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Niels, Danniella, Nova - WaarBenJij.nu

Terug thuis

Door: Danniella

Blijf op de hoogte en volg Niels, Danniella, Nova

10 Februari 2011 | Nederland, Bergen op Zoom

Hallo allemaal,

Bedankt voor het meelezen en alle leuke berichtjes die jullie hebben gepost de afgelopen weken!

Vanochtend om half 6 Nederlandse tijd zijn we geland na weer een voortreffelijke reis rond de halve wereld, pfff, best wel vermoeiend! Nova maakt er een gewoonte van om direct na opstijgen een slaapje te doen van een uurtje of 2 om daarna de middelste 6 a 7 uur van de reis wakker te zijn en tegen de landing weer te gaan slapen. Dat maakt het slapen voor ons dus best onmogelijk want net aan het begin en eind van zo'n vlucht serveren ze allerlei maaltijden die niet passen bij de tijd waarop wij op dat moment leven. Maar ach, het is fantastisch dat je zomaar naar de andere kant van de wereld kan reizen in een redelijk kort tijdsbestek.

Vandaag lekker thuis dus en doen we rustig aan. We verlangen met luciferstokjes tussen onze oogleden naar het moment dat we vanavond weer aan een echte nacht in een bed kunnen beginnen.

De laatste dagen in Nieuw-Zeeland waren ook nog tof. Christchurch en daarna Auckland zorgde nog voor behoorlijk wat stedelijke input. Helaas regende het dus echt de gehele dag onze laatste dag met de camper waardoor we nog een dagje behoorlijk aan ons huisje gekluisterd waren. Gelukkig konden we hem weer zo verrijden naar een leuk lunchplekje en verder dus rustig aan ingepakt die dag (en Nova uitgebreid 's middags in bed laten slapen, dat heeft ze deze reis namelijk niet zo vaak gedaan). Al met al hebben wij op 28 dagen dat we de camper hadden maar 2 van die echte regen-dagen gehad, daar hoor je ons dus niet over klagen.

Tijdens de eerste dagen in Auckland waren wij al door de wijken Parnell en Newmarket gekomen. Dat zag er allemaal leuk uit en dus hebben we daar nog een hotel genomen voor de laatste nacht. Een erg fijn plekje in een leuke straat met een heel fijn restaurantje tegenover het hotel. We hebben daar onze laatste avond gevierd met echt lekker italiaans eten en wijn (uit Nieuw-Zeeland) en Nova die wel tot 22.00 uur is opgebleven! Leuk einde van een leuke reis.

We gaan nog meer foto's plaatsten maar eerst wasjes draaien en 31 kranten (maal 2) lezen. Die foto's zullen dus nog wel even op zich laten wachten...

Groetjes,
Danniella, Niels en Nova

• 10 Februari 2011 - 14:40

Sandra :

Welkom thuis in regenachtig Nederland!

Groetjes Evert, Sandra, Jens en Floor x

• 10 Februari 2011 - 15:07

Omapa:

Ja, jullie zijn weer thuis!!
    Fijn dat we jullie weer hebben gezien,
    gehoord over de hele mooie reis...
    Ondanks jullie vermoeidheid zien jullie er nog goed uit hoor. Mooi bruin, ook Nova heeft een mooie bruine tint met blonde krulletjes!!
    Na de lekkere lunch, opa nog ff Lego bouwen, oma voorlezen en dan...toch maar gaan slapen .
    Tot snel omapa .

• 10 Februari 2011 - 15:11

Hellen:

Fijn dat jullie weer veilig en wel thuis zijn. Geniet nog maar een beetje na. En dan zien we elkaar snel weer!

Liefs Hellen, Lex en Ot

• 10 Februari 2011 - 16:09

Linda:

Home sweet home? Of verlangens naar een volgende reis, hihi? Kom lekker even bj en we zien elkaar hopelijk snel. Dikke kussen voor die kleine schat! Liefs Lin xxx

• 10 Februari 2011 - 20:39

Meike:

Welkom terug!

• 10 Februari 2011 - 20:43

Maartje&david:

het cliche wat gaat de tijd snel he, klopt ook in dit geval, voor ons als thuisblijvers maar voor jullie als reizigers denk ik ook. slaap-ze!

• 10 Februari 2011 - 21:05

Marie-José:

Fijn dat jullie alledrie weer thuis zijn. Eerst lekker in je eigen bed slapen en dan nagenieten van een superreis. Kusje voor Nova xxx

• 11 Februari 2011 - 07:44

Saskia:

Heel erg leuk om jullie belevenissen te lezen en fijn dat jullie weer veilig 'back in town' zijn! Groetjes!

• 11 Februari 2011 - 10:33

AnneKnips:

Welkom thuis! Leuke foto's! Ik hoop de rest snel te mogen komen kijken...
    Rust lekker uit.

• 11 Februari 2011 - 14:18

Marina:

Hee ik heb nu pas alles gezien en gelezen *ohohoh*

Leuk om nu te weten waar jullie uitgehangen hebben en wat jullie hebben uitgevroten :)

Foto's vormen daar een prachtig beeld bij!

Tot gauw!
    *liefs*